Любопитно

Адел прибира по 2 млн. долара на концерт във Вегас

от Стелиан Димитров

18.12.2021



Британската звезда ще изнесе 24 спектакъла в столицата на хазарта

Британската соул дива Адел ще печели по 2 милиона долара на концерт, част от договора й със „Сизър Палас“ в Лас Вегас. Това сочи информация на изданието „Дейли Мейл“. Изпълнителката на Hello ще пее два пъти седмично на сцената на оборотната локация в столицата на хазарта в САЩ.

Предвид заглавието на представленията й – „Уикенди с Адел“, почитателите й вече знаят и кои ще са точните дати на спектаклите й – всяка събота и неделя от 21 януари до 16 април.

Според британското издание изявите на певицата ще достигнат до 24 в този период. За тях в продажба са пуснати около 100 000 билети, които бяха закупени само за 6 часа. Залата в „Сизър Палас“ ще допуска по 4200 меломани на един концерт, а в момента пропуските биват препродавани.

В редовното си разпространение билетите се котирали на цени между 85 и 5000 долара. На черно пък могат да бъдат намерени за драстично по-високи суми – между 2000 и 35 000 долара, съобщава порталът TMZ.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]