Геймблинг

Австралийски хазартни гиганти са похарчили $240 000 във Фейсбук за реклами на залози за изборите в САЩ

от BetNews

13.11.2024



Австралийски хазартни гиганти са похарчили най-малко 240 000 долара във Фейсбук за реклами на залози за изборите в САЩ. Това съобщава „Гардиън“.

Компаниите са предлагали възможност на потребителите си да отгатнат дали в речта на Доналд Тръмп ще се споменава измама, както и какъв цвят ще бъде вратовръзката му.

Между 31 октомври и 6 ноември TAB, Ladbrokes, Sportsbet и Neds са били най-големите австралийски рекламодатели във Фейсбук, като са похарчили общо $229 789 за реклами, свързани с политиката.

Инструментът на компанията „Мета“, чиято собственост е социалната мрежа, проследява фирмени реклами по социални въпроси, избори или политика, но не проследява неполитическа или стандартна търговска реклама. От „Гардиън“ дават пример, че

по този начин са уловени само реклами за хазарт, свързани с изборите в САЩ,

но не – по-широката гама от опции за залагане, свързани с Купата на Мелбърн.

TAB е похарчил най-много за реклами във Фейсбук – 100 225 долара, докато Palmerbet е похарчил 11 000 долара като 12-ият най-голям рекламодател. През последните месеци компанията TAB е похарчила общо между 175 000 и 200 000 долара за една реклама, свързана с изборите в САЩ, насочена към аудитория под 35 години и преобладаващо – към по-млади мъже.

Ladbrokes популяризира залози, налични в приложението си, включително „ще отстъпи ли губещият кандидат на изборите в САЩ в изборната нощ“ и „ще се споменават ли измама или правни предизвикателства речта на Доналд Тръмп“.

Тези реклами също бяха насочени към мъжете в много по-висока степен, отколкото към жените.

Neds също популяризира залози като „Ще подкрепи ли Травис Келс Камала Харис преди изборите в САЩ?“ и „Какъв цвят вратовръзка ще носи Доналд Тръмп по време на речта си в предизборната нощ”

Компанията Sportsbet е похарчила между $25 000 и $30 000 за популяризиране на компютърно генерирана реклама на Камала Харис и Тръмп с мотото „Разгледайте нашата огромна гама от залози за изборите в САЩ”.

До дни се очаква властите в Австралия да се произнесат относно евентуална забрана за реклами на онлайн хазарт.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Велислав Вуцов пред BetNews: Ейре е най-лошият жребий

Българският национален отбор по футбол ще играе срещу Ейре, в бараж за влизане в по-горната група С от Лигата на нациите. На 20 март 2025 година, нашите са домакини, а три дни по-късно гостуваме в Дъблин. Какви са шансовете ни срещу ирландците и какво беше представянето през този сезон? За това и още интересни неща, […]

image

Италия: Хазартът измества здравето по разходи

Билетчета за търкане, спортни облози, лотарии: предлагането на игри на щастието в Италия е огромно. През тази година бе поставен и нов рекорд по приходи в този сектор. Италианците дават за игри на щастието повече пари, отколкото за своето здраве или образование, коментира германската обществена медия АРД. Лотарийните игри са важен икономически фактор в Италия, пише DW. Пристрастяването към […]

image

За какво харчат заеми младите: храна, празници и хазарт

Над 120 хиляди младежи под 30 години са длъжници, от които следва да бъдат събрани необслужвани кредити. 27 % от заемите отиват за покупка на храна и плащане на битови сметки. Използват се и за здравни услуги, рефинансиране на друг дълг, за сватби, балове, кръщенета и за хазарт. Това показват данни на Камарата на частните […]