Геймблинг

Бъдещето на онлайн хазарта: по-социално и по-ангажирано с играчите

от BetNews

07.03.2024



Бъдещето на онлайн хазарта ще бъде по-социално, по-ангажирано с играчите и насочено към техните индивидуални интереси, смятат експерти от хазартния бранш, предава новинарската агенция „Асошиейтед прес“.

Говорейки на конференцията Next.io за онлайн хазарта и спортните залагания, участниците в дискусия казаха, че онлайн хазартът, който е все още в начален стадий след първото си десетилетие, ще трябва да се промени и да се развива, за да оцелее.

Това включва много повече усилия за ангажиране на залагащите с хазартните компании, социалните им медии и обществена дейност.

„Следващото поколение ще се нуждае от нещо различно, ще трябва да правим иновации“, смята Джонатан Дубилет – директор за САЩ на Playtech, производител на софтуер за онлайн хазарт и спортни залагания.

 

Личното изживяване като предизвикателство

 

Джъстин Парк е главен изпълнителен директор на Betty.ca, канадски сайт за онлайн слотове, предназначен за жени. 40 до 45% от бизнеса на сайта идва от жени, които играят слотове. Екипът за обслужване на клиенти на сайта се състои само от жени, за да комуникира по-добре с клиентите.

„Момчетата отговарят по-скоро с една дума, те дори не казват „чао“ – казва Парк – „Жените са много по-бъбриви.“

По думите му компанията осъзнава, че много от нейните клиенти жени искат забавление, на което могат да се насладят бързо и когато им е удобно между професионалните и домашните задължения.

Средната възраст на клиент на Betty.ca е 30 до 40 години, което според него предполага, че

 

остава апетитът към традиционните хазартни продукти, но представени по нови начини.

 

Оливър Бартлет, вицепрезидент на игралните продукти за BetMGM обяснява, че едно от предизвикателствата за бъдещето на онлайн хазарта е да “напаснете” клиентите към това, което ги интересува. И допълва, че алгоритмите или изкуственият интелект може да са в състояние да помогнат на клиентите да навигират лесно сред голямото предлагане на онлайн игри.

Клиентите все повече ще искат „вид лично изживяване“, коментира по време на дискусията Ед Андрюес, главен изпълнителен директор на resorts Digital Gaming.

Основният хазартен продукт, включително слотовете, ще запази същите основни характеристики. “Онлайн хазартът трябва да признае „важността на общността и споделеното преживяване – нека хората играят заедно“, смята Каролина Пелц – главен изпълнителен директор на BeyondPlay, компания за софтуер за ангажиране на играчи в хазарта.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Велислав Вуцов пред BetNews: Ейре е най-лошият жребий

Българският национален отбор по футбол ще играе срещу Ейре, в бараж за влизане в по-горната група С от Лигата на нациите. На 20 март 2025 година, нашите са домакини, а три дни по-късно гостуваме в Дъблин. Какви са шансовете ни срещу ирландците и какво беше представянето през този сезон? За това и още интересни неща, […]

image

Италия: Хазартът измества здравето по разходи

Билетчета за търкане, спортни облози, лотарии: предлагането на игри на щастието в Италия е огромно. През тази година бе поставен и нов рекорд по приходи в този сектор. Италианците дават за игри на щастието повече пари, отколкото за своето здраве или образование, коментира германската обществена медия АРД. Лотарийните игри са важен икономически фактор в Италия, пише DW. Пристрастяването към […]

image

За какво харчат заеми младите: храна, празници и хазарт

Над 120 хиляди младежи под 30 години са длъжници, от които следва да бъдат събрани необслужвани кредити. 27 % от заемите отиват за покупка на храна и плащане на битови сметки. Използват се и за здравни услуги, рефинансиране на друг дълг, за сватби, балове, кръщенета и за хазарт. Това показват данни на Камарата на частните […]