Геймблинг

Бъдещето на онлайн хазарта: по-социално и по-ангажирано с играчите

от BetNews

07.03.2024



Бъдещето на онлайн хазарта ще бъде по-социално, по-ангажирано с играчите и насочено към техните индивидуални интереси, смятат експерти от хазартния бранш, предава новинарската агенция „Асошиейтед прес“.

Говорейки на конференцията Next.io за онлайн хазарта и спортните залагания, участниците в дискусия казаха, че онлайн хазартът, който е все още в начален стадий след първото си десетилетие, ще трябва да се промени и да се развива, за да оцелее.

Това включва много повече усилия за ангажиране на залагащите с хазартните компании, социалните им медии и обществена дейност.

„Следващото поколение ще се нуждае от нещо различно, ще трябва да правим иновации“, смята Джонатан Дубилет – директор за САЩ на Playtech, производител на софтуер за онлайн хазарт и спортни залагания.

 

Личното изживяване като предизвикателство

 

Джъстин Парк е главен изпълнителен директор на Betty.ca, канадски сайт за онлайн слотове, предназначен за жени. 40 до 45% от бизнеса на сайта идва от жени, които играят слотове. Екипът за обслужване на клиенти на сайта се състои само от жени, за да комуникира по-добре с клиентите.

„Момчетата отговарят по-скоро с една дума, те дори не казват „чао“ – казва Парк – „Жените са много по-бъбриви.“

По думите му компанията осъзнава, че много от нейните клиенти жени искат забавление, на което могат да се насладят бързо и когато им е удобно между професионалните и домашните задължения.

Средната възраст на клиент на Betty.ca е 30 до 40 години, което според него предполага, че

 

остава апетитът към традиционните хазартни продукти, но представени по нови начини.

 

Оливър Бартлет, вицепрезидент на игралните продукти за BetMGM обяснява, че едно от предизвикателствата за бъдещето на онлайн хазарта е да “напаснете” клиентите към това, което ги интересува. И допълва, че алгоритмите или изкуственият интелект може да са в състояние да помогнат на клиентите да навигират лесно сред голямото предлагане на онлайн игри.

Клиентите все повече ще искат „вид лично изживяване“, коментира по време на дискусията Ед Андрюес, главен изпълнителен директор на resorts Digital Gaming.

Основният хазартен продукт, включително слотовете, ще запази същите основни характеристики. “Онлайн хазартът трябва да признае „важността на общността и споделеното преживяване – нека хората играят заедно“, смята Каролина Пелц – главен изпълнителен директор на BeyondPlay, компания за софтуер за ангажиране на играчи в хазарта.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Швеция глоби онлайн оператор с над 620 хиляди евро заради недостатъчна защита на играчите

Хазартният регулатор в Швеция глоби онлайн оператора Kanon Gaming с над 620 хиляди евро заради множество нарушения. Сред тях е недостатъчната защита на играчи, показващи признаци на прекомерно залагане. Kanon Gaming поддържа в момента четири лицензирани уебсайта в страната. Установените нарушения след проведеното от властите разследване са свързани със задължението за грижа в шведския закон […]

image

Британската комисия по хазарта проверява стотици залози за датата на изборите

Британската комисия по хазарта проверява стотици залози, направени относно датата на изборите в Обединеното кралство. Регулаторът съобщи, че разширява разследването си, след като стана ясно, че няколко представители на Консервативната партия на британския премиер Риши Сунак и приближени до нея са залагали за датата, преди тя да бъде официално съобщена. Комисията разследва „партия за залагания […]

image

Елиминациите на Евро 2024: програма и резултати

Груповата фаза на UEFA EURO 2024 официално приключи и следва да следим и гледаме елиминациите на Европейското първенство. Големите губещи като най-слаби трети отбори са Унгария и Хърватия, които се прибират у дома, като същата съдба сполетя също така и Шотландия, Чехия, Украйна, Сърбия, Албания и Полша. Още на 29-и юни предстои да гледаме срещите […]