Прогнози

Черно море – Ботев Пловдив 02.08. (Прогноза)

от Свилен Станчев

29.07.2021



В сблъсък от 2-ия кръг на Ефбет Лига, Черно море приема на свой терен Ботев Пловдив. Варненци стартираха с равенство шампионата, завършвайки 0-0 в гостуването си на Царско село. Въпреки положенията които имаха пред вратата на домакините, не успяха да се поздравят с успеха. “Канарчетата” започнаха с победа първенството, след като се наложиха с 2-1 в домакинството си на Пирин Благоевград. През изминалата кампания двата отбора завършиха два пъти наравно, при две победи за “моряците”.

Прогнозата ни е, че двата отбора ще си разменят поне по един гол помежду си, както и че ще бъдат реализирани минимум две попадения, като коефициентите за тази комбинация са отлични. Гол/гол и над 1.5

Срещата можете да проследите пряко в ефира на Диема Спорт. на 02.08 от 18:45



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]