

Базираният в България доставчик на игрално съдържание CT Interactive обяви, че разширява присъствието си в Италия, след като сключи договор с два бранда на Slot Plus. Компанията има за цел да предложи на своите клиенти „продукти, които ще гарантират възможно най-доброто изживяване с най-висококачествено игрово съдържание“, коментира Милена Цанкарска от компанията, цитирана от сайта gamblingnews.com.
По думите й, портфолиото на CT Interactive се приема добре на италианския пазар. „Операторите, с които сме работили в миналото, продължават да търсят нас и нашите нови продукти“, допълва тя.
Новите брандове, с които компанията започва да работи, са chescommessa.it и hcasino.it. Миналата година CT Interactive сключи споразумение и с основната марка на Slot Plus – Signor-Bet.it.
„Превъзходството на продукта винаги е било наш основен приоритет. Това е причината, поради която сме много селективни, когато става дума за партньори, с които си сътрудничим. (…) наградените игри на CT Interactive успяха да ни впечатлят със своя удивителен дизайн, невероятни звуци и динамика. Техните продукти имат огромен успех сред нашите клиенти и затова продължаваме да работим с тях.”, казва директорът на Slot Plus, Антонио Дистанте.
В Италия българската компания сключи сделка за съдържание и с MondoGaming през декември. Тя има договор още с TimelessTech с цел разширяване на присъствието на нови глобални пазари.
На Ботуша CT Interactive има лиценз от 2021 г., като получи и сертификат за 10 джакпот игри.
Досега през 2023 г. доставчикът е подписал споразумения за съдържание с европейски и глобални партньори, включително белгийския оператор PepperMill Casino, литовският оператор 7bet.lt и агрегаторът на съдържание QTech Games.