Видео

DJ Dian Solo: Късметът обича работливите хора (Видео)

от Екип

05.12.2021



Музикантът смята, че е ударил джакпота с „Българка“ на  Deep Zone Project

Музикантът Диян Савов, по-познат на широката публика като DJ Dian Solo е от онази порода мъже, които смятат, че късметът не идва даром свише, а човек сам си го прави било то добър или лош. „На късмета трябва и да му се помага. Късметът обича работливите и дейните хора“, казва един от идейните двигатели на групата Deep Zone Project в съвместната рубрика на Betnews и Star Reporters – „С открити карти“.

За последно  DJ Dian Solo си е казал, че е ударил джакпота с представянето на песента „Българка“. По думите му, като спечелил от лотарията се чувства всеки път, когато представи добро парче и това се оценява масово от публиката.

Савов е сред най-популярните артисти на българската музикална сцена днес. Той е един от основателите на  Deep Zone Project, която се ражда през 2000 г.  DJ Dian Solo работи и самостоятелно извън групата. Само преди няколко седмици той представи албума BG Ethno House, в който освен любимата му „Българка“ място намериха още колаборации с Деси Добрева, Стан Колев, Мистерията на българските гласове, Елица Тодорова и др.

Защо отново на публиката си би посветил 1-милионна печалба, има ли любимо число и кои са хората, пред които разкрива всичките си карти, можете да разберете във видеото.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]