Избор на редактора
Джакпот от над $2 млрд. отива в Калифорния, печелившият няма да остане анонимен
от BetNews
11.11.2022
Рекорден за света джакпот от 2.04 млрд. долара е спечелен от един-единствен собственик на лотариен билет за Powerball, продаден в щата Калифорния. Печелившите числа бяха изтеглени във вторник с близо 10 часа закъснение заради проблем със сигурността. Анализатори на този бизнес казват за “Уолстрийт джърнъл”, че не си спомнят някога да се е случвал подобен инцидент.
Организаторите на играта обявиха, че спечелилият е от района на Лос Анджелис и може да получи цялата сума на 30-годишни превода или еднократно плащане сега, но на малко под 1 млрд. долара. След това трябва да се платят данъци върху тези пари. От 2014 г. насам никой печеливш в Powerball не е приел изплащане на годишни преводи.
Печелившият няма да остане анонимен и ще бъде принуден да уведоми света за богатството си.
Щатски закон в Калифорния изисква името на победителя (или спечелилата група от хора) да бъде обявявано публично, след като са уведомени за печалбата. Срокът да заявят правата си над спечелото е една година.
Единствените щати, които позволяват на печелившите от лото да останат анонимни, са Канзас, Делауеър, Мериленд, Северна Дакота, Охайо, Тексас и Южна Каролина.
Лотарийният билет е купен на бензиностанция в Атладина, североизточно предградие на мегаполиса, а собственикът Джоузеф Чахайед е получил от организаторите чек за 1 милион долара. Дядото на 10-има внуци казва, че обича да продава лотарийни билети. Той пристигнал в САЩ от Сирия през 80-те години на миналия век. Чахайед допълва още, че не знае кой е щастливецът, закупил билета и спечелил джакпота от 2,04 млрд. долара, но се надява да е някой местен.
Джакпотът на Powerball от 2,04 млрд. долара постави световен рекорд,
надхвърляйки предишния рекорд от 1,586 милиарда щатски долара, спечелен от трима притежатели на билети за Powerball през 2016 г.
Само четири предишни джакпота са надхвърлили 1 милиард долара, но нито един от тях не се доближава до настоящата награда, която започна от 20 милиона щатски долара на 6 август и нарасна за три месеца без печалби. Никой не е печелил джакпота от 3 август.
Билетът струва 2 долара, шансовете за спечелването му бяха 1 към 292,2 милиона. Все още не е ясно колко билета са били продадени за последното теглене, но приблизително 280 милиона са били продадени за тегленето в събота вечерта, когато джакпотът беше 1,6 милиарда долара.
След инцидент поради огромния интерес
Асоциацията, която организира Powerball, съобщи вчера преди часа за теглене на печелившите числа, че една от регионалните комисии не е приключила с въвеждането на данни да продажбите и номерата на билетите. От щата Минесота комисията обясни, че поради огромния интерес са се забавили с приключването на протоколите за сигурност, потвърждаващи, че приходите от продажбите съответстват на продадените билети.
Длъжностни лица извършиха тегленето във вторник сутринта и обявиха, че според изчисленията джакпотът е с около 100 милиона долара повече от първоначалната оценка от 1,9 милиарда долара.
Powerball се организира в 45 щата и три територии на САЩ: столичния окръг Колумбия, Пуерто Рико и Американските Вирджински острови.
Преглеждания: 107
ОЩЕ НОВИНИ
Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]
Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]
Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]