eSports

Epic Games събра 2 милиарда долара за метавселената си

от Екип

20.04.2022



Компаниите Sony and KIRKBI застават зад каузата на студиото

Студиото за видеоигри Epic Games, под чиято шапка са заглавия като Fortnite, Unreal и др., събра два милиарда долара в подкрепа на усилията си за създаване на метавселена. Според информация, цитирана от Esports Insider, зад каузата застават финансово две други компании. Това са технологичният гигант  Sony Group Corporation и KIRKBI – инвеститорска фирма, която има участие и в LEGO Group. Контролът върху проекта ще продължи да държи все пак изпълнителният директор и основател на  Epic Games – Тим Суини.

„Ние сме уверени, че опитът на Epic, включително техният механизъм в създаването на игри, съчетан с технологиите на Sony, ще ускори процеса по разработването на нови дигитални изживявания за феновете в спорта и нашите виртуални производствени инициативи.“, коментира Кеничиро Йошида от Sony Group Corporation.

Epic Games е поредната компания за игри, обърнала се към метавселената, която заедно с Web3 и NFT се радва на все по-голяма популярност в света на електронните спортове.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]