eSports

еСпорт: Fortnite събра 100 млн. долара за Украйна

от Екип

04.04.2022



Парите ще бъдат разпределени между четири организации с хуманитарна дейност в страната

Дарение в размер на 100 милиона долара направиха компаниите и играчите, част от популярното заглавие Fortnite, за Украйна. В кампанията за набиране на средства се включиха Epic Games и  Xbox, като обявиха, че всички пари, събрани между 20 март и 3 април тази година от Fortnite, ще отидат в полза на пострадалите от войната.

Само няколко дни по-късно компаниите съобщиха, че каузата вече е спечелила внушителната сума от 100 милиона американски долара. Средствата ще бъдат разпределени между четири организации с хуманитарна дейност в страната. Това са УНИЦЕФ, Direct Relief, Световната програма по прехраната на ООН, както и Върховния комисариат на ООН за бежанците.

Дарението на Epic Games и Xbox е едно от най-големите в подкрепа на Украйна и бедстващите хора, бягащи от военния конфликт в страната. Humble Bundle беше друга компания, която дари огромна сума за същата кауза. Само преди дни – на 25 март нейни представители обявиха, че тя е събрала 20 милиона долара като част от събитието си „Подкрепа за Украйна“.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]