Новини
Издирват 2 седмици мъж, спечелил без да знае джакпот във Вегас
от Екип
10.02.2022
Съветът за контрол на игрите в Невада занесе печалбата му в размер на близо 230 хил. долара
Две седмици – толкова са необходими на агентите от Съвета за контрол на игрите в Невада, за да издирят мъж, спечелил джакпот в казино в Лас Вегас, без да го осъзнае. Това разкри самата агенция, цитирана от Las Vegas Review Journal.
Късметлията е родом от Аризона, а големият ден на печалбата е бил още преди около месец – на 8 януари. Тогава той се е забавлявал в казино на Treasure Island, като по-специално внимание е обърнал на слот машините. Въпреки това, ярка сигнализация в една от тях не позволила нито на играча, нито на служителите в залата да разберат дали е ударен джакпотът.
Казусът провокира обширен преглед на машината и комуникационната технология, като благодарение именно на това се установява, че мъжът е спечелил сумата от 229 368,52 долара.
Докато от казиното стигнат до крайно заключение обаче късметлията вече се прибрал в родния си град, който остава неназован. Допълнително затруднение за Съвета бил фактът, че нито един от служителите не знаел самоличността на победителя.
„Определено свършихме добра старомодна полицейска работа“, коментират агентите от организацията за контрол на игрите в Невада.
Преглеждания: 101
ОЩЕ НОВИНИ
Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]
Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]
Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]