Избор на редактора
Какво представляват безплатните спортни залози и как да ги открием?
от Свилен Станчев
06.10.2022
Безплатните залози при спортни залагания често са свързани с депозити или бонуси. Повечето безплатни залози са достъпни само при първи депозит след регистрация при букмейкър.
Всички букмейкъри на пазара предлагат залог, който има определени условия. Първо – трябва да депозирате поне 100 лева в сметката си и след това ще получите 100 лева “безплатни пари”(бонус) за игра. Всеки букмейкър на пазара има изгода от привличане на нови играчи и има най-различни начини да го направи.
Главната цел е ясна: букмейкърите ще накарат нови хора да се регистрират при тях и да депозират пари, а ако спечелят няколко пъти може би ще продължат да залагат именно при тях вместо другаде.
Както всички залози, така и безплатните такива имат своите положителни и отрицателни страни. Когато знаете, че играете с безплатен залог е напълно логично и възможно да не сте особено внимателни в залозите си. Така бързо можете да изиграете 100 лева, а след това и 100 лева дадени от букмейкъра като бонус заради депозита ви.
Ако направите няколко печеливши залога и излезете на печалба, тогава бонусът си заслужава, но има причина той да съществува. Букмейкърските компани не само получават вашите данни и имат възможност да ви атакуват с бъдещи съобщения по имейл, а и също така имат множество условия, които обикновено им дават предимство в крайна сметка.
Как да заявите оферта?
Най-често срещаните методи за заявяване на бонус са чрез използване на даден код или с минимален депозит. В някои случаи това може да са просто и двете неща. Тези кодове могат да бъдат изпратени по имейл до потребителя след създаване на акаунт или могат да бъдат намерени чрез множество онлайн реклами. Що се отнася до минималния депозит, то може да варира от 10 лева до 20 лева най-често, а понякога и повече.
Безплатни залози
Те са най-директният бонус. Обикновено получавате определена сума пари, за да залагате при депозиране и тези пари не могат да бъдат теглени преди да се изпълнят условията. Ако заложите безплатните 10 лева и загубите, тези пари изчезват. Ако заложите 10 лева и спечелите още 20 лева общо, ще си увеличите банката с 10 лева. Тъй като залагате “безплатни пари”, може да си струва да залагате смело и повече, въпреки че някои букита може да ограничат евентуалното ви изплащане.
Безплатен залог без депозит
Това обикновено са минимални суми до 10 лева максимум, тъй като чрез този метод е по-трудно да се задържи даден играч, защото не е вкарвал пари. Дори ако спечелите този вид залог, най-вероятно ще трябва да изиграете печалбите си още няколко пъти, т.е. да ги превъртите, за да отговорите на изискванията и да изтеглите някакви пари.
Тази оферта обикновено не се предлага от много букмейкъри. Тези бонуси обикновено първоначално са се правели само в казината.
При последните обикновено се пуска безплатен залог, който често има минимално изискване при предварително зададен процент, вариращ от 50% до 300%. Ако депозирате 100 лева, можете да получите още 100 лева “безплатни пари” със 100% бонус за депозит. Отново този безплатен залог ще трябва да мине през няколко изисквания за залагане, преди да може да се превърне в реални пари, които да изтеглите.
Преглеждания: 211
ОЩЕ НОВИНИ
Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]
Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]
Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]