eSports

Колко печели на месец най-високоплатеният геймър в Twitch

от Стелиан Димитров

07.10.2021



Феликс “xQc” Ленгуел е взел над 750 000 долара през септември

Феликс “xQc” Ленгуел е начело на класацията на най-високоплатените стриймъри в гейминг социалната мрежа Twitch. Това стана ясно, след като изтекоха данни за приходите от платформата за месец септември.

Информацията за “заплатите” на геймърите, които не включват спонсорства, дарения и други подобни финансови източници, е разпространена от Туитър акаунт с името KnowSomething. Според нея Ленгуел е генерирал печалби в размер на 752 467 долара само за отминалия месец. За сравнение, геймърът с псевдоним summit1g е на второ място в класацията и е изкарал над двойно по-малко от колегата си през септември.

Според обща статистика, показваща приходите на стриймърите в периода между август 2019 г. и октомври 2021 г. Феликс отново е на челни позиции. За повече от две години той е взел близо 8,5 млн. долара от Twitch.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]