

Компанията върви към успеха със стратегия „Заедно“
В свят, в който парите означават почти всичко, компанията Меджик Бет доказва, че има по-стойностни неща, а именно – семейството. Не случайно мениджърският екип залага на стратегията „Заедно“, в която се обединяват усилията на служителите и желанията на клиентите.
Следват многобройни успехи за голямото семейство на Меджик Бет. В момента веригата разполага с 41 игрални зали в 28 града на страната.
„Това си е истинска магия. Само през тази година отворихме седем нови обекта. Стигнахме до тук бавно и поетапно. Всяка година разкривахме по два-три нови обекта и така днес имаме общо 41. Не беше лесно, защото в тези времена, това е особено предизвикателство. Но компанията върви в една предварително начертана посока. Ние имаме сериозен дългосрочен план“, казва пред BetNews.bg Пламен Джеджев, управител на Меджик Бет.
Част от бранд стратегията на компанията е залагането на по-различен интериор в обектите, който се отличава с по-светли тонове, различни от познатите в хазартния бранш до момента. Специалното отношение към клиентите, е другата магия, която компанията осъществява успешно.
В залите на Меджик Бет се предлага голямо разнообразие от игрална техника, а картите за клиентите им осигуряват по-добри бонуси и допълнителни привилегии. Веригата e наложила в България програмата си „Лоялен Клиент“, както и персоналното бонусиране на своите клиенти.
Компанията е официален вносител на Apollo за България
В залите предстои и внедряването на новата версия на игралните автомати „Аполо“, които сериозно са завладели вече Чехия и част от европейския пазар. Меджик Бет е официален вносител на този вид игрална техника за българския пазар.
„Ние в момента имаме игрални автомати „Аполо“ по нашите зали. Сега предстои въвеждането на нова версия на тези игрални автомати. Очакваме до края на годината да бъде разрешено внедряването на новите версии на „Аполо“. Смятам, че ще пробият и на нашия пазар, тъй като това е доста иновативен и интересен продукт“, казва Пламен Джеджев.
Компанията стартира своята дейност през далечната 1992 г. и до момента е успяла да изгради изключително добър имидж, не само сред конкурентите в хазартния бранш, но и сред своите служители. Политиката на мениджърите е всеки ден да доказват, че всички са едно голямо семейство, обединено от амбициите и предизвикателствата.
Меджик Бет доказа, че най-важно е семейството
Началото на стратегията „Заедно“ беше дадено в първите дни на пандемията от коронавирус, когато игралните зали бяха затворени, а повечето българи трябваше да си останат заключени по домовете.
Меджик Бет обаче разви своя стратегия, която обедини служители и клиенти, и им показа, че не са сами и кризата няма да продължи вечно.
„Много важно беше да запазим голямото семейство на компанията. Това не включваше само финансовата подкрепа, но и много проекти в социалните мрежи, с които останахме заедно с нашите служители и клиенти. Във фейсбук създадохме групата #МagicBetTogether. Така те разбраха, че не са сами“, обясни Джеджев.
Той е категоричен, че целият екип на компанията трябва да бъде заедно – не само в добри времена, но и в лоши, като този сега.
Директната връзка между служителите и мениджърите повишава креативността
Всеки служител на компанията може да се обърне към мениджърския екип. Не само, когато има проблем, но и при възникването на нови идеи.
Пламен Джеджев е убеден, че това повишава креативността на целия екип.
Доказва го и практиката. Много от добрите идеи идват не само от мениджърите, които са с повече от 10 годишен опит в този бранш, но и от редовите служители.
Днес компанията гледа смело напред в бъдещето, защото „Заедно“ не е просто лайтмотив, а облечена в смисъл дума, която е сигурен път към успеха.
Следвайки развитието на технологиите, динамиката на времето и желанието си за предоставянето на все по-качествена услуга, компанията има планове да поеме по пътя към дигиталния свят и да развива своята дейност както офлайн и онлайн.
Екипът е убеден, че MAGIC BET ще продължи да бъде място, в което всеки ще открие своята любима игра и още нещо…
