Прогнози

Милан – Лацио 12.09 (Прогноза)

от Екип

11.09.2021



В едно от двете дербита на 3-ия кръг на италианската Серия А, сили ще премерят Милан и Лацио. За “росонерите” участие няма да вземат Жиру и Крунич, докато за “римските орли” на разположение няма да бъдат Адекание, Лацари и Имобиле. Домакините стартираха ударно сезона, след като в първите си две шампионатни срещи постигнаха две победи. В последния си шампионатен двубой те разгромиха с 4-1 у дома тима на Каляри. Гостите от своя страна също започнаха отлично сезона, след като записаха две победи. В последния си шампионатен сблъсък Лацио разгромиха с 6-1 на свой терен Специя.

ПРОГНОЗА

Нашата прогноза е, че ще продължи тенденцията за висока резултатност в мачовете на тези два отбора, както и че и двете врати ще бъдат поразени. Над 2.5 гола и Гол/Гол



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]