Избор на редактора

Най-голямата зала в България бе кръстена на хазартен оператор

от BetNews

04.09.2024



Хазартен оператор беше представен като нов генерален спонсор на най-голямата зала в България – многофункционалното спортно съоръжение “Арена София” в столицата. От стопанисващото обекта държавно дружество “Национална спортна база” ЕАД съобщиха, че е подписан договор с игралната платформа 8888.bg, по силата на който занапред официалното име на залата ще бъде “Арена 8888 София”.

Съобщение за споразумението се появи на сайта на НСБ вчера (3 септември) с уточнението, че сделката е влязла в сила още на 1 септември.

Размерът на годишните постъпления в бюджета на НСБ ЕАД ще бъде увеличен сериозно със средствата, предвидени на годишна основа за генералното спонсорство, съобщават от държавното дружество без да посочват сумата. Посочва се, че новият договор следва и спазва финансовите параметри на контракта за генерален спонсор на залата от предходния период до 2022 година.

Комплекс Арена София е открит официално на 30 юли 2011 г.  Голямата зала има капацитет от 12 373 седящи места, като 3500 от тях са на подвижни трибуни и при нужда могат да се слагат или махат. Ако в съоръжението има концерт капацитетът може да достигне до 15 000 зрители. В нея могат да се практикуват над 30 вида спорт.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]