Новини
Netflix изолира хазарта от рекламите в платформата
от BetNews
09.09.2022
Стрийминг сайтът пуска нов, по-евтин абонамент
Netflix подготвя нов бизнес модел, който включва реклами. Новият абонамент на платформата вероятно няма да включва търговски съобщения за хазарт, политика или криптовалути.
Netflix търси начини да привлече нови клиенти, надявайки се, че предлагането на пакет с по-ниска цена ще помогне. По първоначална информация, новият абонамент ще струва около 8 долара на месец.
Тези, които не искат реклами, ще трябва да продължат да плащат повече
Новият абонаментен план за Netflix ще бъде достъпен от 1 ноември в различни страни, включително Австралия, САЩ, Канада, Обединеното кралство, Германия и Франция. Новината доведе и до критики от страна на потребителите, защото платформата доскоро се хвалеше, че е достъпна за гледане изцяло без реклами.
Забрана на реклами
Други компании също поеха стратегия да не рекламират политическата и хазартната сфера поради липсата на регулация. Facebook първачално забрани спортните залагания и крипто рекламите, преди да ги разреши в определени региони през последните две години.
През 2019 г. Alphabet, компанията майка на Google, отмени забраната за реклами за спортни залагания в някои държави. Две години по-късно тя започна да разрешава реклами, свързани с криптовалута, позволявайки на борсите и доставчиците на портфейли да популяризират своите услуги в търсачката.
Този ход не винаги е носил само позитиви. Миналия месец Италия глоби Google с 1,45 милиона евро, след като реклами за хазарт се появиха в YouTube. Това беше, след като компанията уж възстанови забраната за съдържанието.
Преглеждания: 178
ОЩЕ НОВИНИ
Българският национален отбор по футбол ще играе срещу Ейре, в бараж за влизане в по-горната група С от Лигата на нациите. На 20 март 2025 година, нашите са домакини, а три дни по-късно гостуваме в Дъблин. Какви са шансовете ни срещу ирландците и какво беше представянето през този сезон? За това и още интересни неща, […]
Билетчета за търкане, спортни облози, лотарии: предлагането на игри на щастието в Италия е огромно. През тази година бе поставен и нов рекорд по приходи в този сектор. Италианците дават за игри на щастието повече пари, отколкото за своето здраве или образование, коментира германската обществена медия АРД. Лотарийните игри са важен икономически фактор в Италия, пише DW. Пристрастяването към […]
Над 120 хиляди младежи под 30 години са длъжници, от които следва да бъдат събрани необслужвани кредити. 27 % от заемите отиват за покупка на храна и плащане на битови сметки. Използват се и за здравни услуги, рефинансиране на друг дълг, за сватби, балове, кръщенета и за хазарт. Това показват данни на Камарата на частните […]