Новини

Netflix изолира хазарта от рекламите в платформата

от BetNews

09.09.2022



Стрийминг сайтът пуска нов, по-евтин абонамент

Netflix подготвя нов бизнес модел, който включва реклами. Новият абонамент на платформата вероятно няма да включва търговски съобщения за хазарт, политика или криптовалути.

Netflix търси начини да привлече нови клиенти, надявайки се, че предлагането на пакет с по-ниска цена ще помогне. По първоначална информация, новият абонамент ще струва около 8 долара на месец.

Тези, които не искат реклами, ще трябва да продължат да плащат повече

Новият абонаментен план за Netflix ще бъде достъпен от 1 ноември в различни страни, включително Австралия, САЩ, Канада, Обединеното кралство, Германия и Франция. Новината доведе и до критики от страна на потребителите, защото платформата доскоро се хвалеше, че е достъпна за гледане изцяло без реклами.

СЕМ ще сигнализира НАП при нарушение на закона за хазарта
ПРОЧЕТИ

Забрана на реклами

Други компании също поеха стратегия да не рекламират политическата и хазартната сфера поради липсата на регулация. Facebook първачално забрани спортните залагания и крипто рекламите, преди да ги разреши в определени региони през последните две години.

През 2019 г. Alphabet, компанията майка на Google, отмени забраната за реклами за спортни залагания в някои държави. Две години по-късно тя започна да разрешава реклами, свързани с криптовалута, позволявайки на борсите и доставчиците на портфейли да популяризират своите услуги в търсачката.

Този ход не винаги е носил само позитиви. Миналия месец Италия глоби Google с 1,45 милиона евро, след като реклами за хазарт се появиха в YouTube. Това беше, след като компанията уж възстанови забраната за съдържанието.

Известни личности няма да участват в реклами за хазарт в Нидерландия
ПРОЧЕТИ


ОЩЕ НОВИНИ

image

Експерт: Има доста слабости и пропуски в регулацията на хазарта

Хазартът има своето място в обществения и социален живот, но регулацията му трябва да бъде добре обмислена, като хазартните продукти биват насочвани към правилната публика чрез правилни методи. Като всеки бизнес, хазартът има своите специфики и печели от масовост, но трябва да се мисли дали всички потребители са точната таргет група, защото децата нямат място […]

image

Пържола вместо печалба от $43 млн. предложиха на жена в казино

Катрина Букман посетила Resorts World Casino в Ямайка, Ню Йорк, когато решила да опита късмета си на слот машина. Шансовете не са големи при слот машините. Според Investopedia има шансът да се спечели голямата награда е „само“ от 1 към 5000 до 1 към около 34 милиона. Но Катрина си помислила, че е спечелила, когато на […]

image

Швеция глоби онлайн оператор с над 620 хиляди евро заради недостатъчна защита на играчите

Хазартният регулатор в Швеция глоби онлайн оператора Kanon Gaming с над 620 хиляди евро заради множество нарушения. Сред тях е недостатъчната защита на играчи, показващи признаци на прекомерно залагане. Kanon Gaming поддържа в момента четири лицензирани уебсайта в страната. Установените нарушения след проведеното от властите разследване са свързани със задължението за грижа в шведския закон […]