Новини

Отменят Балканското изложение на развлекателната и игралната индустрия

от Янислава Метларова

11.04.2021



Традиционното изложение на Balkan Entertainment & Gaming Exhibition (BEGEEEGS, се отлага за 2022, поради епидемичната обстановка свързана с COVID 19. Това съобщиха от официалният сайт на balkangamingexpo.

BEGE е развлекателно събитие, което се организира всяка година и е свързано с хазартният сектор. Това е мястото, на което се срещат професионалисти от индустрията в региона на Източна и Централна Европа, включително и производители на игрални автомати, доставчици, наземни и онлайн оператори, афилейти, доставчици на платежни услуги, медии и асоциации.

За да привлекат внимание, конкурентните производители на игралните машини правят грандиозни изяви- циркови изпълнения, концерти, танци, като на всяко изложение програмата е различна.

Всички гости и посетители, могат да се възползват от безплатен бар и кетъринг, както и на изненади подготвени от производствените фирми.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]