Геймблинг
Пекин облекчи ограниченията за местната игрална индустрия
от BetNews
26.12.2023
Китайската национална администрация за печат и публикации (NPPA) одобри 105 игри в опит да смекчи неотдавнашното си прилагане на по-строга политика по отношение на местните онлайн игри.
Тази политика на официален Пекин доведе до рязък спад на акциите на Tencent Holding Ltd. в петък, припомни асоциацията на индустрията в публикация в WeChat, предава АФП.
Ограниченията, обявени от NPPA в петък, бяха силно насочени към намаляване на разходите на играчите.
Ян Уенфън, старши вицепрезидент на Paper Games, заяви: “Правителството предпочита издателите да печелят чрез честни практики и продуктови иновации, а не чрез задълбочаване на стратегиите за монетизация”.
Репресиите срещу тези стратегии за монетизиране “предизвикаха погром” на стойност 80 млрд. долара на Tencent, NetEase Inc. и Bilibili Inc.
NPPA се опита да поправи това, като разхлаби правилата си и обяви включването на различни заглавия от тези компании в часовете за търговия.
Tencent се потопи с цели 16%, като това число е най-големият му спад от 2008 г. насам, а NetEase постави собствен рекорд със спад от 28%. Bilibili се понижи с 14%, с което общата стойност на спада в петък достигна 80 млрд. долара.
Преглеждания: 1 092
ОЩЕ НОВИНИ
Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]
Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]
Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]