Новини

Поредни парламентарни избори: Няма ясен победител

от BetNews

02.04.2023



Проведоха са поредни парламентарни избори, като социологическите агенции не са единодушни за победителя. Според “Алфа Рисърч” преднина има ПП-ДБ, докато “Маркет Линкс” дава предимство на ГЕРБ-СДС.

Според “Алфа Рисърч”, “Продължаваме промяната – Демократична България” (ПП-ДБ) води с 26.4%, следвана от ГЕРБ-СДС с 25.5%, ДПС – 13.9%, “Възраждане” – 13.5% и БСП с 9.2%. Не успяха да преминат 4-процентната бариера “Български възход” с 3,6%, “Има такъв народ“ с 3,5% и „Левицата“ с 2%.

От друга страна, “Маркет Линкс” дава преднина на ГЕРБ-СДС с 25.5%, следвана от ПП-ДБ с 24.5%, ДПС – 14.2%, “Възраждане” – 13.8% и БСП с 10.1%. Според данните на “Маркет Линкс”, “Има такъв народ” получава 4%, а “Български възход” и “Левицата” – 2.8% и 1.6% съответно.

Окончателните резултати ще бъдат ясни след няколко дни, като ще се очаква да се преброят гласовете от чужбина, които не са включени в екзитполовете.

Според данните на “Алфа Рисърч” избирателната активност е 40.5%, докато според данните на “Маркет Линкс” – 33.7%.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]