Новини
Представители на гейм индустрията от България и чужбина обсъждат обща стратегия за развитие в София
от BetNews
14.02.2023
Представители на гейм индустрията от България и чужбина ще обсъдят обща стратегия за развитие в София. На 1 март те ще пристигнат в столицата, която е домакин на международната конференция на креативните индустрии „CreaTech Summit South-East Europe”.
Освен представители на компании, които се занимават с разработка на игри, у нас ще дойдат още експерти от сферата на филмовата и телевизионната индустрия, фотографията, дизайна и архитектурата.
Събитието ще се състои в регионалния център за съвременни изкуства „Топлоцентрала“. Организатори са Изпълнителната агенция за насърчаване на малки и средни предприятия (ИАНМСП) и „КреаТех България“ – клъстера, обединяващ организации от креативната индустрия в партньорство със Столичната община.
„За нас креативните индустрии са двигателя на новото време и в тях България е конкурентоспособна на международните пазари. Ще съберем на едно място представители на няколко ключови звена от креативната индустрия в България и ще имаме гости от Турция, Румъния, Сърбия, Северна Македония, както и от Австрия, Испания, Дания, Белгия и др., които ще споделят своя опит и положителни примери“, коментира Геновева Христова, председател на „Креатех България“, като добавя, че е щастлива, че е сдружението е сред домакините на събитие от такъв мащаб в София.
Записването за участие в „CreaTech Summit South-East Europe“ е безплатно на сайта b2bconnect.bg и продължава до 24 февруари.
Преглеждания: 117
ОЩЕ НОВИНИ
Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]
Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]
Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]