Избор на редактора

Тити Папазов пред BetNews: Левски е на Байконур и готов да се изстреля

от Кирил Лулев

07.07.2022


Снимка


Последните няколко месеца бяха един истински футболен оргазъм, за феновете на “Левски”. Едва ли и тези, които не свалят розовите си очила са очаквали точно това. Клубът да се избави от фалит, Станимир Стоилов да се завърне и не на последно място, сините да спечелят Купата на България.

Какво бъдеще очаква Левски и къде ще бъде на картата, има много коментари и анализи. Има обаче един човек, който винаги разпалва останалите със своята страст. Начинът, по който говори е толкова обаятелен, че дори феновете на другите клубове слушат това, което той казва. Единият от собствениците на ФК “Левски” е Константин Папазов. В интервю за BetNews Папазов определи спечелената Купа на България, като награда за голямата любов на привържениците в последните две години.

Сделката с “Юнайтед груп

„Имат сериозен интерес към нашия клуб. Надявам се нещата да се случат. Още преди две години прогнозирах това. Някой ден сериозен играч ще кацне на летището в София. И слизайки от самолета ще има една единствена цел и това е “Левски”. Който иска да постигне нещо в България и да покаже своя продукт или бизнес, трябва да работи с “Левски”. Отборът е най-обичаното нещо в нашата страна и това се доказа“, заяви Папазов. Той даде пример с колоси като “Барселона”, “Байерн Мюнхен” и “Борусия Дортмунд”, където привържениците имат ключова роля. Точно, заради огромната фенска маса и “Левски” би трябвало да е най-апетитният футболен клуб за чужди инвестиции.

Бъдещето на “Левски”    

„Левски е вечен! Левски е феномен! Това е неоспоримо и който не го признава, не е честен пред себе си. Точно поради тази причина, клубът не може да изчезне и да се изгуби като някои други. В момента “Левски” е в космодрума Байконур и е готов да се изстреля. Левски е постоянно присъствие, както има вода, има слънце и земя, така го има и нашия любим клуб“.

Снимка: Нова ТВ

Шампиони по морал

Константин Папазов определи като нереално това което се случи със сините в последните девет месеца. От появата обратно на „Герена“ на Станимир Стоилов, през победите над “Лудогорец” и ЦСКА, клубове далеч по-силни във финансово отношение. И накрая огромната синя радост и спечелената Купа на България. Папазов похвали футболистите на “Левски”, които останаха в клуба, в най-трудния момент. „Тогава с Наско Сираков влязохме в съблекалнята и казахме на момчетата, че те са шампиони по морал. Нашите фенове пък са шампиони по спасяване на клубове. Винаги ще помагам за бъдещето на “Левски”. Този клуб ме е изградил като личност и досега съм се отзовавал без никаква мисъл за меркантилност“, завърши Константин Папазов.

На отборът му предстои участие в европейските турнири. Сините играят срещу гръцкия ПАОК в квалификациите на турнира Лига на Конференциите. Първият мач е на 21 юли в София .



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]