Геймблинг

Топ четири тенденции в онлайн хазарта през 2024 г.

от BetNews

09.12.2023



Четири предстоящи тенденции разкрива доклад на платформата за информация за спортни залагания IMG. През следващата година се очаква навлизане на изкуствения интелект в залагания, монетизация на женския спорт, подобряване на потребителското преживяване и преосмисляне на връзката между спортните организации и социалните мрежи.

Персонализация

В момента традиционните медии се конкурират с новинарските емисии на платформи като TikTok и Instagram, а персонализираните потребителски изживявания се превръщат в “новото нормално”.

Премахване на „социалното“ от социалните медии

Социалните платформи вече не свързват клиентите със семейството и приятелите. Тази функция вече е запазена за лични съобщения и групови чатове. В светлината на това спортните организации трябва да преоценят публикуването на съдържание и да преразгледат връзката с цифровите платформи.

Дигитална монетизация на женския спорт

Женският спорт има много ангажирана и разбираща от технологии публика. Данните на IMG показват, че тези аудитории са с 30% по-склонни да се ангажират с конкретно съдържание. Следователно това представлява голяма възможност за инвестиции и партньорства в женския спорт.

Революция чрез изкуствения интелект

Спортните организации са готови да използват изкуствения интелект, за да подобрят ефективността на работата, да разработят ново съдържание и да идентифицират възможности чрез широкомащабен анализ на данни.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Суперкомпютърът на Opta “определи” шампиона на Евро 2024

Финалът на Шампионската лига вече е в историята, но феновете не трябва да чакат дълго за следващото си футболно приключение, което ще е продължително и интересно. Цялото внимание на футболния свят вече е насочен към Евро 2024. Тазгодишният турнир, 17-и в историята, ще се проведе от 14 юни до 14 юли в Германия с 24 […]

image

Ще има ли европейски регламент за забрана на рекламата за хазарт

Вероятно ще има известни затруднения, дори сериозни с рекламните бюджети на медиите, след като само за няколко дни предишният парламент успя да забрани хазартната реклама в медиите. Това прогнозира по БНР Соня Момчилова, член на Съвета за електронни медии и бивш председател на медийния регулатор. „Няма как в дълбочина да прогнозираме какво би се случило след […]

image

Европейската седмица за по-безопасен хазарт ще се състои от 18 до 24 ноември

Европейската седмица за по-безопасен хазарт ще е от 18 до 24 ноември. Това съобщи Европейската асоциация за игри и залагания (EGBA). Събитието е посветено на честването и насърчаването на отговорния хазарт. С него асоциацията отправя призив към компании в индустрията да демонстрират своя ангажимент за защита на играчите, както и да участват в дискусии по […]