Избор на редактора

За първи път в хазарта: Приложение за дигитална идентификация пази данните на потребителите на онлайн игри

от BetNews

08.09.2022



Приложение за дигитална идентификация да отговаря за сигурността на данните, които феновете на онлайн хазартните игри предоставят на операторите. Това предлагат от британската компания Arissian. През последните три години и половина нейни експерти по киберсигурност работят върху приложението Luciditi, което вече функционира.

„Никога не трябва да има място за съмнение, независимо дали става въпрос за доказване на самоличност, комуникация, транзакция или обмен на критични данни. Ето защо Luciditi е интелигентният начин за защита срещу измами.

Само за няколко секунди нашето лесно за използване и високо защитено приложение проверява истинската самоличност на всички страни при всяко онлайн или офлайн взаимодействие. Това означава, че всеки знае с кого наистина си има работа, независимо дали това сте вие като бизнес или като физическо лице“, гласи част от описанието на софтуерния продукт.

Екипът зад Luciditi има вече опит в създаването на технологична платформа за защита на лични данни, като именно той е създател на приложението Docman, което обработва здравни документи на две трети от населението на Обединеното кралство.

„Luciditi използва концепция, която все още предстои да бъде видяна в индустрията за залагания и игри, като предоставя на клиентите акаунт с цифрова идентификация, където могат да се съхраняват всичките им лични данни – далеч от операторите. След това играчите могат да използват ID, за да се верифицират в множество оператори“, пише сайтът europeangaming.eu.

Платформата използва технология за лицево съпоставяне на снимки, проверка на документи, военно криптиране и др.

Освен за сигурността на потребителите, създателите на приложението изтъкват, че то е полезно и за операторските групи, като ще помогне за премахване на риска клиентите да направят няколко акаунта, за да депозират повече пари.

„Както неотдавнашният каталог с високопоставени пробиви на данни доказва, големите организации не са непременно най-добре оборудваните да пазят лични данни, като хазартната индустрия не е изключение. Операторите не са обновили технологията си с темпото, което се изисква от съвременния клиент по отношение на бързия процес на регистрация и най-важното – за да гарантират, че огромният и нарастващ обем от лична информация, който сега е необходим, се поддържа по възможно най-сигурен начин“, коментира Филип Йънг, създател на Luciditi и главен технически директор на Arissian. По думите му, продуктът на представляваната от него компания, намира решение за „ахилесовата пета“ на хазартната индустрия.

„Ние пренасяме нашия опит в сектора на медицината и здравеопазването – където скоростта, сигурността на данните и доверието на клиентите са от първостепенно значение – в хазарта във време, когато операторите ще трябва да инвестират значително, за да отговорят на регулаторните изисквания и очакванията на клиентите“, допълва още Йънг.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]