Геймблинг

Българинът Юлиан Костов е злодеят в най-новото заглавие на Call of Duty

от BetNews

08.11.2023



Актьорът влиза в ролята на Владимир Макаров – един от най-популярните антагонисти в гейминг индустрията

Българският актьор Юлиан Костов влиза в ролята на един от най-популярните злодеи в гейминг индустрията. В предстоящото заглавие Modern Warfare III, част от известната игра Call of Duty, той се превъплъщава в образа на лидера на руските ултранационалисти Владимир Макаров. За ролята Костов е избран чрез кастинг, на който е победил няколко хиляди актьора от цял свят, съобщава „Форбс България“.

Владимир Макаров е познат герой от първата трилогия от периода 2007-2011 г.  Поредицата екшън игри е в рекордите на „Гинес” за най-много продажби в жанра си и е един от най-успешните гейминг франчайзи.

Световната премиера на Call of Duty: Modern Warfare III се очаква да бъде на 10 ноември и ще е налична за PC, PlayStation 4/5, Xbox One и Xbox Series X/S.

Юлиан Костов участва и в трейлърите, свързани със заглавието

До този момент гледанията на промоклиповете достигат няколко десетки милиона гледания в YouTube.

„Злото има само едно име – Макаров“, пише българският актьор в социалните мрежи по повод участието си във франчайза. В коментарите под публикуваните трейлъри фенове от цял свят се вълнуват за завръщането на култовия персонаж от Call of Duty. „Сигурен съм, че Юлиан Костов е перфектният човек за тази роля, нямам търпение да го видя и да чуя гласа му в играта“, пише почитател на гейминг заглавието в YouTube.

Костов е главният антагонист в сингъл плеър кампанията на самата игра, а освен това в мулти-плеърът, геймърите ще имат възможност да изберат неговия образ (skin) в ролята му на Макаров и да се сражават. Кампанията представлява серия от мисии, след които следват фотореалистични филмови сцени с участието на актьорите, като общата им дължина възлиза на почти един час.

Вкарването на образа на Юлиан Костов и другите актьори в играта е възможно чрез технологичен процес, наречен „Performance Capture“, благодарение на който хора, животни или предмети биват заснети и след това интегрирани в дигитален формат.

Работата на Юлиан Костов по Call of Duty: Modern Warfare III продължава около година

„Предстоят 10 години борба с вятърните мелници на предразсъдъците в индустрията, но досега се получава добре. Може би защото винаги съм се чувствал така, сякаш изживявам мечтата си всяка секунда от последното десетилетие. Благодаря, че бяхте част от пътуването“, написа неотдавна той във връзка с темата за реализирането на български артисти в чужбина.

Припомняме, че Юлиан Костов е участвал в проекти „Син на друга майка“, популярния британски сериал „Под станция Темпъл“, хитовата продукция на „Нетфликс“ „Сянка и кост“ и др. Той се превърна и в ментор на първата българска актриса, номинирана за „Оскар“ Мария Бакалова, като именно той посредничи за кастинга ѝ в „Борат 2“.

Call of Duty има повече от 400 милиона продажби за 20-те години на своето съществуване. В края на 2020 година компанията, която притежава играта обяви, че приходите ѝ генерирани от продажби възлизат на 27 милиарда щатски долара, което прави Call of Duty сравнима с някои най-големите медийни франчайзи в света.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]