eSports

Българите в „Барселона“ стигнаха до №3 в  LVP Superliga

от Екип

28.03.2022



Каталунският тим не успя да се пребори за място на финала

Димитър “LeBron” Костадинов /на снимката/, Михаил “twohoyrz” Петков и техните съотборници в еСпортс тима на „Барселона“, стигнаха до бронза на турнира LVP Superliga. Момчетата допуснаха загуба с 0:3 от Bisons Eclub. Тъй като надпреварата между тях бе за директна елиминация от съревнованието, каталунският тим в крайна сметка се раздели с надеждите за по-челно място на почетната стълбичка.

Това не бе първа среща между играчите на League Of Legends от „Барселона“ и Bisons Eclub. Преди да се разпишат с поражението, Костадинов, Петков и останалите от отбора всъщност се похвалиха с победа. Те я завоюваха само месец по-рано, когато резултатът от двубоя бе 1:0 в полза на „Барса“.

В рамките на настоящия сезон Димитър Костадинов се доказа като важно попълнение в редиците на испанския отбор, като натрупа четири отличия за най-ценен играч (MVP).

 



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]