Избор на редактора
BEGE 2022: Площта за изложението в София е изцяло заета
от BetNews
09.11.2022
Превес имат онлайн компаниите от сектора на игралната и развлекателна индустрия
Над 85 фирми-изложителки от близо 60 страни ангажираха щандове за изложението на игралната и развлекателна индустрия BEGE 2022, като капацитетът на залите вече е изцяло зает. Едно от най-мащабните и значими събития в сектора за Европа ще се проведе на 23-ти и 24-ти ноември в Интер Експо център в българската столица.
„BEGE се завръща след 2-годишна пауза заради пандемията и закономерно предизвиква силен международен интерес. Професионалистите от бранша ще видят последните иновации в този сектор. Прави впечатление, че в изложението се включват голям брой онлайн компании, което е израз на глобалните тенденции към дигитализация. Сред тях са EveryMatrix, Al web code, G-Digital, Alberici и др.“, коментира Милена Цанкарска, бранд посланик на изложението. „Дългоочакваното издание на BEGE отново ще предостави солидни възможности за създаване на нови стратегически партньорства и реални перспективи за встъпване на нови пазари в региона“, допълва тя.
BEGE е широкомащабна платформа за компаниите от развлекателната и игралната индустрия с изградена репутация на едно от най-успешните и иновативни изложения не само на Балканите, но и в Европа. Ключова част от събитието е провеждащата се в неговите рамки Източноевропейска конференция на игралната индустрия (EEGS). През целия ден в зоната на EEGS в Интер Експо център ще протече наситена програма от презентации и дискусии, покриваща последните тенденции за развитие в индустрията, заедно с добрите практики. Пълната програма на Конференцията може да видите тук.
Сред компаниите, заявили своето участие, отново са: EGT, Amusnet Interactive, Mеrkur Gaming, Interblock, BetConstruct, CT-Gaming, CT-Interactive, Interblok, Digitain, Apex Pro Gaming, Palms Bet, UltraPlay, ODDS.GG, NFTPay.GG, Galaxy.bet, Advansys, AlfaStreet Trade BG, Apollo, BULGAMES, Run Your Own Poker Site, Fininvest, Magic play, Road Games International, SUZOHAPP, Winsystem, Zitro, Industrias Lorenzo, Innovative Technology, Casino Gaming Innovation (CGI), Crane payment Innovations (CPI) и други. Новите имена са: Julietech s.r.o., Unique Technology Solutions, Patir, Right Rental, Tyent, Teknikkart kart sistemleri и др. Пълният списък с изложителите можете да видите тук.
BEGE – изложението на игралната и развлекателната индустрия за региона на Европа, е ориентирано към бизнеса и дава възможност за установяване на търговски контакти и представяне на продукти от развлекателния и игралния сектор, както и технологични продукти за оптимизиране на оперативните, управленските и контролните процеси. Представените сектори обхващат продукти и услуги, застъпени в основната дейност на хотели, развлекателни центрове, търговски комплекси, ресторанти, барове, казина, и др., както и спомагателни продукти от маркетинг сектора, дигиталните технологии, мобилните приложения, системите за сигурност и контрол, вендинг оборудването и др. Повече форума можете да откриете на: http://www.balkangamingexpo.com/
Преглеждания: 164
ОЩЕ НОВИНИ
Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]
Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]
Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]