Геймблинг
Британското правителство не приема забраната за хазартни реклами на стадионите
от BetNews
23.04.2024
Правителството на Великобритания се въздържа от забрана на рекламите на хазартни оператори, показвани на стадионите, пише gamblingnews.com.
Подобна препоръка за ограничаването на отправи по-рано Департаментът (министерството) за дигитални технологии, медии и спорт (Department for Digital, Culture, Media and Sport). В отговор на отправените препоръки правителството посочва – за да бъде приложена подобна забрана, то следва да бъдат събрани допълнителни доказателства за ефекта от подобен тип реклама.
„Правителството трябва да работи с Висшата лига (Premier League) и другите спортни федерации, за да направи така, че чрез Кодекса за поведение на хазартните спонсори да се намали количеството реклама на стадионите“, пише в препоръката на департамента.
И още – следвало да има още по-видни за публиката съобщения, които да разясняват важността от отговорната игра.
Кабинетът обаче изразява воля да се придържа към вече приетата стратегия за сектора и уверява, че ще продължи с мониторинга и ще оценява как рекламата на хазарт по стадионите влияе върху навиците на играчите, правещи спортни залози. И ако се окаже, че има връзка между този вид реклама и рисковото хазартно поведение, то няма да има колебание да се предприемат решителни мерки, уверяват управляващите на Албиона.
Преглеждания: 813
ОЩЕ НОВИНИ
Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]
Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]
Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]