Избор на редактора

БТАПОИИ се ребрандира и вече е Асоциация на игралната индустрия в България

от BetNews

19.10.2022



Асоциация на игралната индустрия в България (АИИБ) е новото име на Българската Търговска Асоциация на Производителите и Организаторите от Игралната Индустрия (БТАПОИИ). Първата асоциация от сектора в България, която е учредена през 1992 г., се ребрандира, прие нова визуална идентичност и стартира обновен сайт.

Асоциацията е основана като независима, доброволна организация с нестопанска цел, която обединява български и чуждестранни физически и юридически лица, развиващи дейност в областта на производството на игрални съоръжения и организиране на хазартни игри и свързани с това дейности.

„Нашата основна цел е защита на интересите на нашите членове и на сектора. Ние разработваме експертни анализи пред компетентни държавни органи, търсим съдействието им за разяснения и становища и съдействаме за издигане на професионалното ниво на игралната индустрия в страната“, обясни Ангел Ирибозов, председател на Управителния съвет на АИИБ.

Дейността на Асоциацията включва редица инициативи, сред които провеждането на ежегодното Балканското изложение на игралната и развлекателната индустрия (BEGE), Източноевропейската конференция в областта на игралната индустрия (EEGS), редица други семинари и обучения.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]