eSports
БМВ спира инвестициите си в електронни спортове
от BetNews
22.01.2023
Автомобилната компания БМВ спира да инвестира в партньорства в сферата на електронните спортове от тази година. Това каза бившият говорител на отдела на фирмата за еспорт Торстен Юлич, цитиран от сайта digiday.com.
Той посочи, че наскоро обявеният автомобил на БМВ „i Vision Dee“ ще играе централна роля в променящата се маркетингова стратегия на компанията. Колата се очаква да разполага с хедс-ъп дисплей, който може да прожектира изображения върху цялото му предно стъкло.
От 2020 г. досега БМВ е похарчила милиони долари за партньорства с организации и събития, свързани с електронните спортове. Лого на компанията присъства на фланелките на известни отбори като G2 Esports, Fnatic, Cloud9 и OG, като си партнира с общо 11 различни организации от 2020 до 2023 г.
Стойността на такива партньорства в електронните спортове може да варира в широки граници в зависимост от обхвата на сътрудничеството, но те обикновено варират от десетки хиляди долари (за еднократни активации) до милиони долари на година (за партньорства, включващи права за именуване и оригинално съдържание), пише digiday.com.
Въпреки че намалява разходите си за електронните спортове, БМВ не се оттегля изцяло от игрите. Друг неназован представител на компанията коментира пред сайта, че фокусът се е изместил от спорта към други аспекти, включително домашни игри и метавселената.
Междувременно, еспорт организациите проучват нови източници на приходи, различни от спонсорства. Сред тях са създаване на оригинално съдържание и партньорство със звукозаписни компании.
Преглеждания: 109
ОЩЕ НОВИНИ
Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]
Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]
Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]