Лотария

Известни личности няма да участват в реклами за хазарт в Нидерландия

от BetNews

30.06.2022


Снимка


Бивши футболисти или други известни личности вече няма да участват в реклами на хазарт в Нидерландия. Мярката е предназначена за борба с пристрастяването сред младите и уязвими хора.

В Нидерландия сравнително много млади хора имат акаунт в сайт за залагания. Около 17 процента от акаунтите са създадени от хора на възраст между 18 и 24 години. Тази възрастова група съставлява 11 процента от населението.

Това е първата промяна на правилата за рекламиране след отварянето на пазара на онлайн хазарт в страната през октомври миналата година.

Бивши играчи като Уесли Снайдер, футболният треньор Дик Адвокат и други известни личности станаха лица на рекламите за онлайн хазарт по телевизията и на билбордове, откакто пазарът беше отворен.

Сега вече рекламите за хазарт вече са обект на по-строги правила. Те не могат да бъдат подвеждащи, да насърчават неподходящо хазартно поведение, да представят залаганията като решение на финансови проблеми или да са насочени към непълнолетни и други уязвими групи.

Сред хората, които вече нямат право да се виждат в реклами за хазарт, освен професионални спортисти и треньори, попадат актьори, режисьори, певци, ТВ водещи и известните личности в индустрията за красота или мода.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]