Любопитно

Къци се завръща с „Риск печели, риск губи“

от Екип

15.12.2021



Водещият ще тества късмета на нови участници в BulgariaONE

Обичаният телевизионен водещ с афинитет към вицовете Къци Вапцаров се завръща в култовото си предаване „Риск печели, риск губи“. Това потвърди самият той, като сподели новината в социалните мрежи.

Начело на Колелото на късмета Къци ще се завърне напролет, като първите епизоди се очаква да бъдат излъчени през месец март 2022 г. Телевизията, която ще се превърне този път в дом за „Риск печели, риск губи“, е BulgariaONE

Все още не е ясно при какъв регламент ще се прероди предаването. Според правилата, които зрителите добре познават още от началото на 90-те години на миналия век, водещият избира човек от публиката. Участникът трябва да реши кръстословица чрез избиране на „карти на късмета“. Ако познае дадена дума, той печели награда, която може да задържи и да прекрати своето участие. Другата опция е да рискува и да продължи да играе А ако сгреши, приключва участието си и губи всичко. Всеки играч, завършил успешно кръстословицата, трябва да завърти „Колелото на късмета“ и така печели допълнителни награди.

Повече за Къци Вапцаров и „Риск печели, риск губи“ можете да прочетете в материал на BetNews.bg  тук



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]