Новини

По-ниска избирателна активност в сутринта на балотажа

от Стелиан Димитров

21.11.2021



Два пъти по-малко българи гласуват в сравнение с втория тур за президент през 2016 г.

По-ниска избирателна активност в сравнение с миналата седмица отчитат от социологическата агенция „Галъп Интернешънъл Болкан“ тази сутрин.Към 9 ч. 3,5% от българите, имащи право на вот, са го упражнили. В сравнение с предната седмица процентът е по-нисък с 0,5 пункта.

Два пъти по-малко хора гласуват на балотажа днес в сравнение с втория тур през 2016 г., заяви също директорът на агенцията Петър Симеонов пред БНР.

Относително спокойно стартира изборният ден днес. Вота си даваме в 13 234 секции в страната и в още 749 – в чужбина. 341 са подвижните секции за хора с трайни увреждания, а тези за карантинирани – 181.

Около два часа след началото на балотажа – между 9 и 9,30 ч. пък границата с Турция бе блокирана от около 50 души. Те заявиха, че протестират срещу автобусите с български изселници, които пътуват в изборния ден.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]