Избор на редактора

Рецептата, по която Стефан Мандел печели 14 пъти от лотарията

от BetNews

02.03.2023



Вероятността човек да бъде ударен от мълния е около 23 пъти по-голяма от тази да спечели шестица от тотото. И все пак може би си заслужава човек да помечтае няколко дни за това как ще изхарчи всичките пари от джакпота срещу сумата от няколко лева.

Тези шансове обаче изглежда не важат за Стефан Мандел – австралийски икономист от румънски произход, който е печелил лотарията 14 пъти.

Първите две печалби на Мандел са в родната му Румъния, където се опитвал да спечели достатъчно пари, за да избяга със семейството си от комунистическия режим по онова време. Месечната му заплата била едва стотина долара.

След като печели лотарията в Румъния, той се мести в Израел, преди да се установи в Австралия, където е печелил лотарията още 12 пъти.

Много от спечелилите от лотарията в крайна сметка губят всичките си пари — харчейки ги за големи къщи и Porsche-та, или ги проиграват на хазарт, или пък ги губят в съдебни дела.

Що се отнася до Мандел, той се прицелва в лотарията на щата Вирджиния и я печели през 1992 г. В следващите години обаче се занимава с различни инвестиционни схеми, една от които го изпраща за 20 месеца в затвор в Израел.

В момента той живее спокойно в островната държава Вануату, известна със своите вулкани и водопади. Неговите схеми са били законни по онова време, но днес те са неприложими, заради приетите в Австралия и САЩ нови закони. Човек вече не може да си купува огромен брой празни фишове, които да попълва вкъщи — два ключови компонента от формулата на Мандел.

Ето я и самата формула в 6 стъпки, с която той успява да спечели сериозни средства:

1. Изчислете общия брой на възможните комбинации. (За лотария, в която трябва да изберете 6 числа от 1 до 40, например, броят на комбинациите е 3 838 380.)

2. Намерете лотарии, при които джакпотът е най-малко три пъти по-голям от възможните комбинации.

3. Наберете достатъчно средства, за да платите за всяка комбинация. (Мандел успява да привлече 2 524 „инвеститори“ за спечелването на лотарията във Вирджиния.)

4. Използвайте алгоритъм и компютри, за да отпечатите милиони фишове с всяка възможна комбинация. (Преди това бе възможно в лотариите на запад, но в днешно време фишове се купуват направо от магазина.)

5. Доставете фишовете на оторизирани лотарийни дилъри.

6. Спечелете парите и не забравяйте да платите на инвеститорите си. (Мандел прибира за себе си 97 000 долара, след като печели джакпот от 1.3 млн. долара през 1987 г.)

Как да спечелите от българския тотализатор? Разбира се, първо е необходимо да си купите фиш, да попълните шест числа по ваш избор и да го пуснете. В лотарията 6 от 49 се теглят шест числа от 1 до 49 и е необходимо да ги познаете, за да ударите джакпота или голямата парична печалба. Прогнозният джакпот от лотарията 6 от 49 тази неделя е 6 350 000 лева.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Game Dev Day се завръща в София на 2 ноември

Game Dev Day се завръща за втора поредна година в София. Събитието ще се състои на 2 ноември в „Чистилището“. То ще включва както лекционна част, така и изложение на видео, мобилни, VR игри, настолни, образователни игри и други интересни проекти. През тази година лекционната програма ще има два потока. Първият от тях ще е […]

image

Тайланд се опитва да отнеме хазартната корона на Макао

Новото тайландско правителство на Петонгтарн Шинаватра, дъщеря на магната и бивш премиер Таксин Шинаватра, избрано преди едва няколко седмици, се зае активно да реализира един стар план, който отдавна отлежава по рафтовете на държавната администрация – да превърне страната в новата азиатска столица на хазарта. След положително приключило в края на август обществено допитване, неотдавна […]

image

Рекламите на хазарт по стадионите са се утроили във Великобритания

Проучване в Англия разкри, че по време на първия уикенд във Висшата лига рекламите за хазарт по стадионите са се утроили спрямо миналия сезон. Изследването е анализирало телевизионното отразяване на Висшата лига в Обединеното кралство, включително рекламните надписи край терена и логата на фланелките, както и по радиото и социалните мрежи. Общият брой реклами на […]