Избор на редактора

Шефът на EGT Владимир Доков: Игралният бизнес е една много регулирана индустрия

от BetNews

24.01.2023



Има много митове и неистини, които са насадени у хората от филми, книги и различни истории за игралната индустрия. Това, което не се знае, е, че всъщност игралният бизнес е една много регулирана индустрия, чиято основна цел е да осигурява забавление на своите потребители. Това казва изпълнителният директор на Euro Games Technology (EGT) Владимир Доков в интервю в последния брой на списание „Икономика“.

По думите му България е технологичен хъб за игралната индустрия, в страната има десетки компании, които развиват гейминг продукти с висок потенциал, реализиращи се в много пазари в целия свят. Попитан кое пречи или помага страната ни да се превърне в своеобразен Лас Вегас на Балканите, изп. директор на EGT казва, че идеята изисква огромни инвестиции и това е основната причина, поради която не е осъществена до момента.

По темата за създаването на зависимост от игрите, Доков смята, че „човек може да има зависимост към всичко – спорт, алкохол, храна, любов. Това дали ще допуснем да я развием, или не, зависи изцяло от нас и от нашите индивидуални качества, нагласи и черти на характера“. И допълва, че целта на EGT  в игралната индустрия е да създава продукти, които не правят хората зависими, а им дават възможност за преживявания.

EGT е глобална корпорация с 28 офиса и с присъствие в над 100 пазара в целия свят. Владимир Доков ръководи цялостните операции и ресурси на EGT за постигане на дългосрочните бизнес цели. Наблюдава стратегическата посока на развитие на компанията и нейните текущи операции. Присъединява се към EGT през 2002 г. и в продължение на 20 години има основна роля в глобалната експанзия на компанията, растежа на пазарите и рентабилността.

Фокусираме се върху нашата единствена цел – да създаваме добри продукти и да си вършим работата по най-добрия начин. Все пак някои от нашите конкуренти са в индустрията от повече от половин век и разполагат с огромни фондове и кредитиране зад гърба си, а ние през миналата година навършихме едва две десетилетия, така че няма как този факт – да сме в Топ 5 на глобалния пазар, да не ни кара да се чувстваме горди,  описва успеха на компанията Дочев.

Как се създава игра, която да стане хит?Така, както светът се развива и променя постоянно, по същия начин се развива и индустрията, в която работим ние. Желанията на играчите се променят, тъй като се сменят поколенията и затова и ние се стараем да сме постоянно близо до пулса, така да се каже, за да можем да усетим промените и да предложим продукти, които да отговарят на вкусовете и изискванията на новото време“, смята изпълнителният директор на EGT.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Велислав Вуцов пред BetNews: Ейре е най-лошият жребий

Българският национален отбор по футбол ще играе срещу Ейре, в бараж за влизане в по-горната група С от Лигата на нациите. На 20 март 2025 година, нашите са домакини, а три дни по-късно гостуваме в Дъблин. Какви са шансовете ни срещу ирландците и какво беше представянето през този сезон? За това и още интересни неща, […]

image

Италия: Хазартът измества здравето по разходи

Билетчета за търкане, спортни облози, лотарии: предлагането на игри на щастието в Италия е огромно. През тази година бе поставен и нов рекорд по приходи в този сектор. Италианците дават за игри на щастието повече пари, отколкото за своето здраве или образование, коментира германската обществена медия АРД. Лотарийните игри са важен икономически фактор в Италия, пише DW. Пристрастяването към […]

image

За какво харчат заеми младите: храна, празници и хазарт

Над 120 хиляди младежи под 30 години са длъжници, от които следва да бъдат събрани необслужвани кредити. 27 % от заемите отиват за покупка на храна и плащане на битови сметки. Използват се и за здравни услуги, рефинансиране на друг дълг, за сватби, балове, кръщенета и за хазарт. Това показват данни на Камарата на частните […]