Видео

Стефан Енчев от „7Mojos”: Намирането и задържането на нови клиенти в онлайн казината става все по-скъпо

от Диян Костадинов

19.01.2023



Намирането и задържането на нови клиенти става все по-трудно и скъпо за операторите на онлайн казина, които са наши клиенти. Това каза пред betnews.bg директорът продажби в „7Mojos” Стефан Енчев.

По думите му, използването на продукти, подобни на игрите в иновативното студио на представляваната от него компания, са възможен начин разходите да бъдат свалени. „Това студио ние го наричаме „Галакси студио“. Самата атмосфера там наподобява интериора на космически кораб. Крупиетата са облечени в специфични униформи, специфичен грим, аксесоари. Това е един продукт, който определено таргетира по-млади хора“, разказа Енчев.

Той посочи, че „7Mojos” работи в две направления. Едното е т.нар. „лайф казино“ – симулация на игри в живо казино на маса, което предполага студио, подобно на телевизионно, в което крупиетата въртят колелото на рулетката и раздават карти. Другото направление са слот игрите. „Ние имаме портфолио от 23 слот игри, като продължаваме да разработваме и нови, и нови“, обясни Стефан Енчев.

Директорът продажби в „7Mojos” отбеляза, че компанията работи в Европа, Югоизточна Азия и Южна Америка, където екипът планира да разшири дейността си през 2023 г.

В разговор с репортера на betnews.bg Диян Костадинов, Енчев разказа още какво означава думата „mojos“, част от наименуванието на компанията, каква е ролята на BEGE EXPO за развитието на индустрията и какво значение има спечелената от „7Mojos” награда в рамките на изложението.



ОЩЕ НОВИНИ

image

Велислав Вуцов пред BetNews: Ейре е най-лошият жребий

Българският национален отбор по футбол ще играе срещу Ейре, в бараж за влизане в по-горната група С от Лигата на нациите. На 20 март 2025 година, нашите са домакини, а три дни по-късно гостуваме в Дъблин. Какви са шансовете ни срещу ирландците и какво беше представянето през този сезон? За това и още интересни неща, […]

image

Италия: Хазартът измества здравето по разходи

Билетчета за търкане, спортни облози, лотарии: предлагането на игри на щастието в Италия е огромно. През тази година бе поставен и нов рекорд по приходи в този сектор. Италианците дават за игри на щастието повече пари, отколкото за своето здраве или образование, коментира германската обществена медия АРД. Лотарийните игри са важен икономически фактор в Италия, пише DW. Пристрастяването към […]

image

За какво харчат заеми младите: храна, празници и хазарт

Над 120 хиляди младежи под 30 години са длъжници, от които следва да бъдат събрани необслужвани кредити. 27 % от заемите отиват за покупка на храна и плащане на битови сметки. Използват се и за здравни услуги, рефинансиране на друг дълг, за сватби, балове, кръщенета и за хазарт. Това показват данни на Камарата на частните […]